Koučing

Program edukacije koji vodi do zvanja Akreditovanog kouča u Srbiji (UPSKS) i u Evropi (EAIPCM) i nudi mogućnost članstva i akreditovanja u EMCC Srbija i EMCC-Global (Evropski Savet za Coaching i Mentrostvo). U toku edukacije edukanti se, kroz mentorstvo, pripremaju za individualnu akreditaciju u EMCC-Global na svim nivoima (foundation, practitioner, senior pracititioner).

Program će osposobiti kouča da ovlada sa osam kompetencija profesionalnog kouča (prema indikatorima kompetencija) koje propisuje EMCC Global:

1. Razumevanje sebe:
Pokazuje svest o sopstvenim vrednostima, uverenjima i ponašanju; prepoznaje kako oni utiču na njegovu praksu i koristi ovu samosvest da upravlja svojom efektivnošću u ispunjavanju ciljeva klijenta, a gde je relevantno, i ciljeva sponzora (u poslovnom okruženju).
2. Posvećenost samorazvoju:
Istražuje i poboljšava standarde svoje prakse i održava reputaciju profesije.
3. Upravljanje ugovorom:
Utvrđuje i održava očekivanja i granice ugovora o mentorstvu/koučingu sa klijentom i, gde je to moguće, sa sponzorima.
4. Izgradnja odnosa:
Vešto gradi i održava efikasan odnos sa klijentom, a gde je to prikladno, sa sponsor (naručiocem koučinga).
5. Omogućavanje uvida i učenja:
Radi sa klijentom i sponzorom kako bi doveo do uvida i učenja.
6. Orijentacija na ishod i akciju:
Demonstrira pristup i koristi veštine u podršci klijentu da izvrši željene promene.
7. Upotreba modela i tehnika:
Primenjuje modele i alate , tehnike i ideje izvan osnovnih komunikacijskih veština kako bi se došlo do uvida i učenja.
8. Evaluacija
Prikuplja informacije o efektivnosti sopstvene prakse i doprinosi uspostavljanju kulture evaluacije ishoda.

Psihodinamski integrativni coaching pružiće jasan teorijsko metodološki okvir za:

  • Uspostavljanje dubljeg koučing odnosa sa klijentom uz razumevanje i nesvesne psihodinamike; razumevanje otpora promenama, rada sa prenosom emocija sa važnih osoba iz života klijenta na kouča, paralelnih procesa…  

  • Rad unutar jasnog teorijskog okvira;

  • Ojačavanje svesti o interpersonalnoj dinamici ljudskih odnosa; razmevanje nesvesnih obrazaca, dinamike, sekundarnih dobiti od razvojnih zastoja,  uticaja nesvesnih obrazaca na ljudsko ponašanje.

  • Razvoj sposobnost razumevanja i rada sa verbalnim i neverbalnim znacima komunikacije;

  • Povećano razumevanje i samosvest o pokrenutim temama u radu sa klijentom

  • Praćenje i preispitivanje svog neprestanog profesionalnog razvoja uz pomoć mišljenja i procene drugih (supervizija, lični rad, mastermind grupe).

  • Proširenje svesnosti i suočavanje se sa ličnim temama i profesionalnim ograničenjima.

Trajanje

 

  • 336 časova teorijsko metodološke edukacije 
  • 160 sati master mind grupe-peer supervizija, peer coaching, vežbe sa kolegama u malim grupama od 3 učesnika.
  • 240 sati : Izučavanje literature, popunjavanje logova, kontinualno profesionalno usavršavanje
  • 250 sati supervizirane prakse (za senior practitioner nivo)

Ukupno trajanje edukacije je 2 godine.

Marta Jovanović

Diplomirani politikolog

Mirjana Kokerić

Diplomirani matematičar za računarstvo i informatiku, psihodinamski kouč, EIA praktičar

Miloš Jeličić

inženjer informatike i menadžmenta, psihodinamski kouč, vlasnik i CEIO nekoliko kompanija

Olgica Cmiljanović

master psiholog
Pogledajte spisak svih edukatora

Supervizija

Program edukacije će obezbediti da edukanti svoju superviziranu praksu obavljaju u prikladnom okruženju. Ovo će obično biti formalizovani i ugovoreni koučing odnos. Program će obezbediti supervizore koji su iskusni stručnjaci u svojoj oblasti.

Za dobijanje nacionalnog sertifikata, propisano je 250 sati supervizirane prakse. Supervizirana praksa je edukantov rad sa klijentima pod supervizijom. Nakon 6 modula edukacije (kraj Foundation nivoa) edukant može započeti svoju koučing praksu uz nadzor i odobrenje supervizora.
Vidi supervizore

Lični rad

Da biste radili sa ljudima, važno je da isto iskustvo prođete na sebi i da se i sami razvijate kako biste pomogli razvoj drugoga. Put do psihodinamskog kouča nije samo edukacija već i posvećenost ličnom razvoju koja ne treba da se zaustavi sa ispunjenjem propisanih standarda.
Lični rad se odnosi na Vaš rad sa pishodinamskim koučem (može i sa psihoterapeutom) u ulozi klijenta. Lični rad je propisan kao obaveza od strane OLI Centra za koučeve i potrebno je da svaki kandidat prođe barem 10 sati ličnog rada po nivou edukacije, odnosno 30 sati do kraja edukacije.
Vidi psihoterapeute

Akreditacije i sertifikati

Program edukacije je akreditovan i usklađen sa trening standardima i zahtevima UPSKS- Udruženja za Psihoterapiju, Savetovanje i Koučing Srbije i EMCC (Evropskog saveta za koučing i mentorstvo). Vodi do nacionalnog sertifikata akreditovanog kouča (UPSKS), i evropskog sertifikata akreditovanog integrativnog psihodinamskog kouča (EAIPCM), kao i do mogućnosti učlanjivanja u EMCC.

Informacije o aktuelnim upisima, načinu prijavljivanja i ostalim detaljima:

0
рсд 0 ставки

Нема производа у корпи.

crossmenuarrow-right