Živeti li životariti

Autori: Nebojša Jovanović, Tatjana Firevski Jovanović

800 рсд

Opis knjige

Živimo u zavodničkoj civilizaciji. “Zavođenje je korišćenje laži, lažno predstavljanje, ili, u bilo kom obliku,davanje lažnih obećanja drugoj osobi (ili osobama), da bi se ona navela da pomisli, oseća, ili učini nešto, što inače ne bi.” (definicija iz rečnika). Naša civilizacija je “tržišno orijentisana” , orijentisana ka je stvaranju robe od svega, jer samo roba, masovni proizvod, ono je što donosi veliki profit. Zato civilizacija i od nas pokušava da napravi robu, da tipizira naše potrebe, želje, ciljeve…A da bi to mogla, potrebno je da nam proda “imidže” lažne predstave o tome šta je uspeh i kako se do njega dolazi koje se uklapaju u tržišnu orijentaciju života. Tržištu su potrebni mediokriteti, uprosečene, tipizirane individue koje će želeti ono što tržište nudi i raditi da bi trošile na ono što tržište nudi. Naučite što više o prirodi čoveka i njegovim suštinskim potrebama, o svojim potrebama, o načinima na koje se stiče samospoznaja, zadovoljstvo, uspeh u životu. Budite otvoreni za to da nova znanja menjaju vaša

uverenja, vaše paradigme.

Imate li i vi neka uverenja o životu, odnosima sa ljudima, ljubavi, načinu kako se uspeva u životu…koja ne dovode do uspeha?(ne dovodi do uspeha znači da niste zadovoljni) Ako niste uspešni u nekoj oblasti, sigurno ih imate i to vezana baš za tu oblast.

Jedini stvarni kriterijum uspeha u nekoj oblasti života su vaša osećanja, da li ste zadovoljni, ispunjeni. Ako vam spoljašnji kriterijumi kažu da ste uspešni, a vi ste nezadovoljni, negde ste „promašili temu“.

Iz knjige „Živeti ili Životariti-Psihologija uspeha“.

Izdavač: Beoknjiga

0
рсд 0 ставки

Нема производа у корпи.

crossmenu